|
ΔΙΑΦΟΡΕΣ |
||
|
ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ |
|
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΠΩΛΗΣΕΩΝ |
|
Επικοινωνούν για να χτίσουν κύρος και εικόνα, για ένα οργανισμό, μια εταιρία, προϊόν, υπηρεσία ή και άνθρωπο |
|
Επικοινωνούν για να πουλήσουν άμεσα σε συγκεκριμένο χρόνο |
|
Έχουν μακροπρόθεσμο σχεδιασμό για την επίτευξη των αποτελεσμάτων τους |
|
Τα αποτελέσματά τους, επιτυγχάνονται μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα |
|
Στις Δ.Σ. η επικοινωνία είναι αμφίδρομη |
|
Είναι μονόδρομος |
|
Το μήνυμα των Δ.Σ. είναι με κοινωνικό και με ανθρώπινο περιεχόμενο |
|
Το μήνυμα είναι καθαρή και άμεση παρακίνηση προς πώληση |
|
Οι Δ.Σ. βασίζονται στην πραγματικότητα |
|
Η προώθηση πωλήσεων στις πωλήσεις |
|
Οι λειτουργίες των Δ.Σ. είναι πλατύτερες από της διαφήμισης |
|
Η λειτουργία της προώθησης πωλήσεων είναι περιορισμένη |